2007-12-07

Prezenty, prezenty!!!

Zbliżają się Święta - czas na prezenty. Oto moja choinka, pod którą można zostawiać paczuszki :) Nie ma absolutnie żadnych ograniczeń cenowych, możecie mi podarować wszystko czego dusza zapragnie ;)



Żeby nie było jednostronnie ode mnie też będą prezenty... Taki mały gwiazdkowy konkurs - do wygrania miś (za pierwsze miejsce) i pokrowce na tel (miejsce 2 i 3). Jedyny warunek by wziąć w nim udział to zostawić mi prezencik i podać maila, adres strony internetowej, bloga, forumowego nicka lub jakikolwiek namiar na siebie. Wygra ofiarodawca prezentu, który najbardziej przypadnie mi do gustu, a w razie wątpliwości, w ostatniej instancji rozstrzygać będzie sierotka.
Deadline to oczywiście Gwiazdka :)

9 comments:

Ola said...

ja chcę moje poncho:D

aglaya, której się nie chce logować said...

A ja chcę, żeby mnie ręka przestała napierniczać :]
Jak przestanie to dostaniesz :]

Ola said...

no hallo pół roku czekam od urodzin:]

Aglaya said...

jak Cię to pocieszy to jak nigdy poncza od nikogo nie dostałam i się nie zapowiada żebym miała dostać :D

ola said...

nie kus losu bo zrobie, i bedziesz je musiala nosic w miejscach publicznych i udawac, ze nic ladniejszego na sobie nigdy nie mialas:DD

Aglaya said...

eeee tam :D Szansa, że tego dożyję jest raczej nikła :P

ola said...

to bedzie to ciuszek, w ktorym Cie do trumny zapakuja i wtedy bedziesz w nim sie lansowac cala wiecznosc:D

Aglaya said...

Fiufiu :D Ale Michelle zaszalała, rano było 6, a tu wchodzę i już 10 :P

Olu... Do trumny mnie nie zapakują, najwyżej do urny, a szkoda, żeby dzieło Twego życia zamieniło się w popiół razem ze mną, lepiej ocalić dla potomności.

splocik said...

Życzę Ci radosnych, spokojnych Świąt oraz spełnienia marzeń w Nowym Roku.
Pozdrawiam ciepło.