2009-01-27

Podaj dalej / Pay it forward

Uwielbiam robić prezenty. W zasadzie najlepiej robi mi się różne stwory dla kogoś. Wtedy mam jakąś większą wenę i zdecydowanie więcej zapału. Nie wiem z czego to wynika, chyba po prostu z samej radości dawania :) Lubię i już :) Kiedy Kiga ogłosiła u siebie "Podaj dalej" nie zastanawiałam się zbyt długo (no dobra, wcale się nie zastanawiałam:P) i postanowiłam się przyłączyć.

W związku z powyższym ogłaszam publicznie do wiadomości :D iż trzy pierwsze osoby, które pozostawią komentarz pod tym postem, otrzymają coś ręcznie zrobionego przeze mnie :) Nie wiem jeszcze co to będzie, ani kiedy to nastąpi, ale każda z tych trzech osób, niezależnie od miejsca zamieszkania dostanie coś aglayowego w przeciągu 365 dni. Słowo harcerki.

Zasady są następujące:

1) należy posiadać własnego bloga;
2) pierwsze 3 osoby, które wpiszą się w komentarzach pod tym postem otrzymają mały, ręcznie robiony prezencik;
3) prezencik zostanie wysłany w ciągu 365 dni;
4) za to musisz "zapłacić" - umieszczając na swoim blogu post podobnej treści i dając szansę 3 kolejnym osobom na niespodziankę tym razem od Ciebie
5) Każdy blogowicz może uczestniczyć w tej zabawie maksimum 3 razy!

To tyle :) Do biegu, gotowi, start! :D

***

I love making presents. To be honest I like crafting most when I create something for others. I'm much more creative and enthusiastic then. It's probably because of the joy of sharing. So when Kiga posted her "Pay it Forward" I decided to join as soon as I'd read it.

In this post, therefore, I announce that first three people to leave a comment to under this post will receive something hand made from me :) I don't know yet what exactly it's going to be and when it will be posted. But one I know for sure, each of those three people will receive something aglayish within 365 days. Promise.

Rules are as follows:

1) you have to have a blog
2) first 3 people to leave a comment under this post will receive a hand-made gift
3) the gift must be sent out in 365 days
4) you have to 'pay' by posting this contest on your blog, giving a chance to other 3 people to participate
5) each blogger can participate up to 3 times

That's it :) Ready, set, go! :D

11 comments:

decomarta said...

Załapałam się? :)))

Królewna said...

Ja kcem, ja kcem, ja kcem!!! :*

Rooda said...

jessssssssssssssssssssssssssss zdąrzyłam :D

Rooda said...

ja

Rooda said...

przepraszam, że taki...mało konkretny ten wpis był... ale bałam się, że jak się zacznę rozpisywać to mnie ktoś ubiegnie :D

tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Aglaya said...

Laski, ja Was uwielbiam :D Normalnie kwadrans nie minął i już po sprawie :D

Królewna said...

Zawsze możesz na nasz liczyć :D

Rooda said...

o ja tej,..ale się tym wyścigiem zmęczyłam :D

mamuta said...

Buuuuuuuuuuuuuu !!!!!!!!!

Spóźniłam się

Gagu /Mamoon said...

Roodzia - ale gdzie Twój blog??
Hi hi - ta chitrość Cie wykończy

Aglaya said...

Tak dla czystej formalności :)

Prezenciole otrzymają Decomarta, Królewna i Rooda.

Rooda bloga posiada, widziałam na własne oczy. Ujawni go w swoim czasie ;) Nawet już posty tam są :):*