2012-02-10

Odette

Proszę Państwa przedstawiam Odettę - wyjątkowo utalentowaną baletnicę, przynajmniej jak na misia. Jest jeszcze malutka, bo ma tylko 9 cm wzrostu, ale jak podrośnie z całą pewnością zawojuje sceny baletowe. Na swój sposób jest misiem przełomowym, bo jestem z niej naprawdę zadowolona, a misie już trochę mi się znudziły i można powiedzieć, że zapałałam do nich lekką niechęcią, a dzięki niej chyba już mi przeszło :) Właściwie to mam już pomysł na kolejnego misia. I jest szansa, że powstanie dość szybko, jako że siedzę w domu na chorobowym, nie mogę mówić i nudzę się niemiłosiernie.
***
Ladies and Gentlemen let me introduce Odette - oustandingly talented ballerina (well, at least for a bear). She's tiny, only 9 cm standing, but I'm sure she'll conquer the ballet-world, when she grows up. She is kind of a turning point for me. I was a bit bored with teddies. Actually I was totally fed up with them. This one turned out quite cute and I'm happy with the result. My reluctance is gone and I already have a concept of the next bear. Hopefully I'll get it done soon, as I'm on a sickness leave, sitting at home unable to speak and terribly bored.


Na koniec podziękowania dla Izonka za piękne zdjęcia :)
To tymczasem, trzymajcie się ciepło i miłego weekendu!
***
Special thanks to Iza for gorgeous photos :)
TTFN, take care and have a lovely weekend!

5 comments:

Kamm said...

O jaka słodziutka ; )
zakochałam się !
i chciałabym tak umiec filcowac jak Ty ;)

Jacqueline said...

Odette.. what a sweet little bear, the details on here are very nice1 The small dancingshoes are great, love the collars you workt with!!

Greeting,
Jacqueline

Unknown said...

mis mis kolejny mis :)))))llalallalalalla, Jola igle w don zlapala lalallalalallala:)))wracaj do zdrowia :)))

betinaa40 said...

Cudna baletniczka :-)

Jaszmurka said...

I Odetta szpagat robi? :P
Cudne jest :D