2008-03-24

Babska Wymiana cz. II - Dotee dla Elenuke / Girly SWAP part II - Dotee for Elenuke

Laleczka, którą zrobiłam dla Elenuke. Zgodnie z wymogami technicznymi ma około 7 cm wzrostu i 4 cm szerokości. Cała reszta to freestyle ;) Wykonana z Nicky Eliana, wstążek, różyczek oraz zawieszki serduszka.
***
It's a doll I made for Elenuke. According to technical requirements she's about 7 cm tall and 4 cm wide. The rest is a complete freestyle ;) She was made of Elian Yarn Nicky, some ribbon, roses and a heart shaped bead.
Ostatnio polubiłam zabawy papierem i nożyczkami, więc Dotee powędrowała do Ele zapakowana w takie oto pudełeczko i wyposażona w karteczkę oraz tulipana origami wykonanego wg schematu zamieszczonego przez Martina.
***
I've been taken with playing with paper and scissors lately so my Dotee went to Ele in a handmade box along with a card and an origami tulip. You can find the tulip and some other origami diagrams at Martin's page

1 comment:

elenuke said...

To ja ją mam :)JA JA JA !!!! Jest naprawdę bardzo bardzo śliczna i perfekcyjnie/dokładnie wykonana :) + przepiękne dodatki. Nic tylko chwalić i chwalić :) :)
DZIĘKUJĘ
cmok!