2008-04-24

Wymiana Poduszeczkowa / Pincushion SWAP

Minęło trochę czasu od poprzedniej wymiany Craftladies i nadszedł czas na kolejną. Tym razem wymieniałyśmy się poduszkami na igły. Wszystkie poduszki można obejrzeć tutaj. Ale do rzeczy, czas pokazać co dostałam i co wysłałam.

Tak się złożyło, że pralka Gagu tym razem zadecydowała, że zrobię poduszkę dla Szajajaby czy też Craftagi, a ona zrobi podusię dla mnie :)
***
It's been a while since the last Craftladies' SWAP so i's time for another one. Pincushions this time. You can find all cuchions here. Now it's time to show what I got and what's been sent by me.

Gahu drew lots and it turned out that my SWAPEE was Szajajaba (aka Craftaga) and and somehow I was hers :)

Od Agi do mnie przywędrowała ta oto śliczna podusia.
***
I got this lovely pincushion from Aga:Z racji posiadania przeze mnie poduszki na igły, mam mały problem ze znalezieniem jej zastosowania, zaczynam dochodzić do wniosku, że zwyczajnie ją wyeksponuję jako ozdobę lub będę używać jako poduszkę na drogocenne klejnoty, które być może wejdą kiedyś w me posiadanie. Oczywiście jeżeli tylko Berta się zgodzi ją oddać, bo najwyraźniej się do niej przywiązała ;)
***
I already have a pincushion, so I need to find a proper use for this one. It's quite possible I'll use it as a decorative touch or a cushion for preacious jewels, which I might get someday ;) There's one condition: I need to get Berta's permission, cuase she seems to be very attached to it... ;)
Szajajaba dostała ode mnie poduszkę wyszywaną. To pierwsza rzecz jaką zdarzyło mi się wyszyć. Nie wyszło źle i wysłałam ją nawet dość zadowolona z efektu.
***
I made for Aga an embroided cushion. It's my first embroided item ever. It didn't look bad so I was rather pleased with it.
Wyszyty wzór zainspirowany był tym oto obrazkiem znalezionym na deviantart
***
The embroided pattern was inspired by this image found on deviantart

No comments: