2008-05-04

Pojemnik na druty / Needle case

Chyba już najwyższa pora na kolejny element "Zestawu Porządnej i Zorganizowanej Dziewiarki" :P Moje bezdomne do tej pory i tułające się po moim pokoju druty, mają w końcu swoje miejsce. Zrobiłam dla nich mały pojemnik. Zważywszy na jego długość, określenie "mały" wydaje się nie na miejscu, ale wszystko jest względne... Biorąc pod uwagę jego objętość oraz ilość posiadanych przeze mnie drutów oraz moje zakupowe plany na przyszłość, okazuje się że jest mały. Dlatego będzie jeszcze jedna taka tuba :) I coś jeszcze... Tylko jeszcze nie wiem co.
***
I think it's time for next item from "Neat and Organized Knitter's Set" :P My untill now homeless and lying around in my room knitting needles have finally found their home. I made a little needle case. Considering it's length, word "little" doesn't seem to be apropriate, but everything is relative... Taking into account it's volume, number of knitting needles owned by me and these I plan to buy in near future, suddenly it seems small. Therefore there will be another case :) And something else... Though I don't know what yet.

To też mój pojemnik. W okresie prenatalnym :) Czyli krótko mówiąc materiały:
- Elian "Nicky",
- wstążka,
- dwie różyczki,
- brystol,
- rolka z papieru do pakowania.
***
Well, it's my needle case too. In prenatal period :) Briefly - materials:
- Elian Yarn Nicky
- ribbon,
- two roses,
- card,
- packaging paper roll.

5 comments:

Kejt The Chocolate said...

Odpadam :)
Takie te Twoje zasobniki urocze :)
Powiało od strony Wysp. Śliczne. Powinny pachnieć.. jakoś magicznie :)

hrabina said...

Cała ta seria "porządkowa" jest super!!!!!!!!!!!!! Mam tu na myśli zarówno pomysł, wzór i kolory.
pozdrawiam z Irlandii:)
hrabina

Windyridge said...

What an excellent idea. I love it!

Paulina said...

A czy mogłabym prosić o taki "pojemnik"....? o długości ok 18 cm gdyby była możliwość...W kolorze błękitnym..:D

Aglaya said...

Jakiś błękit pewnie by się znalazł :)