2008-05-08

Rok starsza / A year older

To oficjlane :) Wczoraj 7 maja o godzinie 23:45 dotarłam do punktu, od którego coraz bliżej mi do 30 a coraz dalej do 20. Hmmm... I co tu więcej powiedzieć? Może to, że jakoś to do mnie specjalnie nie dociera :) Dziękuję wszystkim za życzenia. Wszystkie: te telefoniczne, smsowe, zostawione tu na blogu wraz z prezentem, wysłane mailem i zostawione na forum Craftladies. Wszystkie życzenia były niesamowicie miłe i bardzo, bardzo ucieszyły solenizantkę, która ma teraz już z górki ale taka bardzo stara jeszcze nie jest (to do Królewny i wszystkich młodszych ode mnie, którzy byli tak mili i nazwali mnie staruszką ;)) ;) Dziękuję Wam bardzo jeszcze raz. A teraz dla Was 25 tulipanów i tort :) Smacznego!
***
It's official :) Yesterday on may the 7th at quarter till midnight I reached the moment since when I'm closer to my thirties than to my twenties. Hmmm... What more can I say? I don't realize it at all and I don't feel more 30 than 20 at all :) Thank you everyone for birthaday wishes of any kind: phone, sms, left here on my blog along with flash gifts, sent via email and left at Craftladies forums. All off them were incredibly nice and made me a happy "a bit over the hill, but not old at all 25" :) Here are for you my 25 tulips and a birthday cake :) Enjoy!

5 comments:

Martyna said...

Jeszcze raz Najlepszego! I jak tu ślicznie z tym zielonym kolorkiem :)

Piotr Wójcicki said...

Piszesz, że coraz bliżej do trzydziestki. A ja żałuję, że mam coraz bliżej do sześćdziesiątki. Nie mogę się do tego przyzwyczaić. Z tyłu czaszki utkwiło mi głębokie przekonanie, że mam najwyżej 35 lat i ani roku więcej. Wszystkiego dobrego i pozdrawiam.

Aglaya said...

martyna dzięki Słońce :)

piotr wójcicki dziękuję :) Myślę, że nie liczy się ile lat się ma w papierach tylko na ile się człowiek czuje. Więc spokojnie można powiedzieć, że jesteś ode mnie tylko 10 lat starszy, no chyba, ze uwzględnić też moje samopoczucie :) Wtedy będziesz starszy o lat 15 ;)

Piotr Wójcicki said...

No, to jeszcze pożyję. I tak powinno być. Dziękuję.

lija said...

Wszystkiego najlepszego!Jak zrobiłaś taki piękny blog?