2008-07-16

Mój kraftowy kącik / My crafty corner

Prace na zestawem porządnej i zorganizowanej dziewiarki nieco się przedłużyły ;) A to dlatego, że szukałam materiału, którym mogłabym wyścielić koszyczek i który pasowałby do całości. Nic co znalazłam w sklepach mnie nie satysfakcjonowało niestety. W końcu zupełnym przypadkiem, szukając firanki, znalazłam stary obrus. Na pierwszy rzut oka stwierdziłam, że nadaje się idealnie i że tego właśnie szukałam. To kolejny dowód na to, że najciemniej pod latarnią, ja szukałam po sklepach, a to czego potrzebowałam miałam w domu w zasięgu ręki.

Obrus został więc pocięty, a następnie wyłożyłam nim koszyczek. Siłą rozpędu uszyłam jeszcze torbę na małe projekty i spreparowałam pudełko na gazetki i wydruki. Obrusu starczyło jeszcze na torbę na zakupy.
Poskładawszy do kupy wszystkie elementy, czyli: pudełko dziergacza, poduszkę na igły, 2 tuby na druty, portfelik na fundusz przyjemnościowy, koszyk, pudełko na gazetki, torbę na drobne projekty i kilka innych pojemników, wyszło coś takiego:

***

It took me quite a long time to finish neat and well orgazized knitter's set, simply because I needed a fabric to put in my knitting basket that would match all the items of the set. Nothing I've seen in shops satisfied me unfortunately, but finally, by accident, looking for a curtain I found an old table-cloth. On the first sight I knew it was perfect and it was exactly what I'd been looking for.

The table-cloth was cut into pieces, then I started sewing. I made the lining to the basket, tiny WIP's bag, and the lining to magazine box. There was enough fabric left to make a grocery bag as well :)

Here's what I got when I assembled all the items (knitter's box, pin cushion, knitting basket, magazine and print outs box, 2 needle cases, WIP's bag and some more little storage bits):


Nom :) Na koniec muszę powiedzieć, że jestem z siebie mega dumna i zadowlona z efektu :)
***
Well :) In the end I must say I'm really pleased with the final effect and very proud of myself :)

10 comments:

persjanka said...

piekne...pomyslowe i praktyczne...wszystko to o czym moze marzyc dziewiarka...:)...pomyslowa i pracowita z ciebie kobieta..pozdrawiam ania

Martyna said...

Fantastyczne! Wszystko bez wyjątku!

pasiakowa said...

Super kącik! Taki szalenie miły i przytulny.. i bardzo kobiecy :)
Zdolna bestia z Ciebie :)

hada131 said...

I masz powody by być dumna bo wszystko wygląda ślicznie i bardzo kobieco. Zazdroszczę Ci takiego miłego kącika.

dagny14 said...

Fajniutkie!
Zdolna z Ciebie bestyjka.

Izabela said...

uwielbiam slodkosci, a u ciebie jest tak slodko ze w zyciu bys sie takiego goscia nie pozbyla... pozdrawiam

kot&malenstwo said...

Jestem pod wrażeniem takiego porządku robótkowego!
To niestety jeszcze dla mnie niedoścignione pragnienie, ale dałaś mi wiele inspiracji!

Twój kącik robótkowy jest naprawdę piękny!

Pozdrawiam Kot

Anonymous said...

Sliczne wszystko i starannie wykonanie, pasuje do siebie i pieknie wyglada. Gratuluje inwencji i pomyslu.
Chyba tez powinnam cos zrobic z moimi zasobami ....
Pozdrawiam Natalia

hrabina said...

Bardzo mi się podobają wszystkie rzeczy. Są pięknie wykonane; z takim smakiem!

hrabina

kigabet said...

chyba wszystko już zostało powiedziane - ja w każdym razie chylę czoła... piękne, piękne, piękne... i jeszcze coś - podoba mi się twoja konsekwencja utrzymania wszystkiego w jednym stylu :)